Meniu Închide

Bune practici pentru coachi și consilieri de dezvoltare personală, București 8-10 Iulie 2022

AFLĂ CARE SUNT CELE MAI BUNE PRACTICI
PENTRU COACHI ȘI CONSILIERI DE DEZVOLTARE PERSONALĂ
(ȘI INCLUSIV PENTRU TRAINERI)

București, 8-10 Iulie 2022

– la curs se pot înscrie și persoane care încă nu au certificatul

de consilier de dezvoltare personală, pe cel de coach sau pe cel de formator,

dar care intenționează să dobândească un astfel de certificat –

Consilierea de dezvoltare personală, coaching-ul si trainingul de dezvoltare personală reprezintă un domeniu care a început să se dezvolte – însă, în lipsa unor bune practici, consilierii, coachii si trainerii care își doresc să practice în cabinete individuale nu vor putea dezvolta relații securizante, autentice, umane și în același timp profesionale cu clienții lor. Prin urmare, au nevoie de mult mai multe informații față de cele primite la formarea de scurtă și foarte scurtă durată ca specialiști acreditați.

De asemenea, nici clienții/cursanții nu știu să caute specialiștii de care au nevoie și adesea sunt foarte dezamăgiți de cei la care ajung – așa încât, aflând foarte multe asemenea povești de la clienții și cursanții mei, m-am gândit să vă ofer acest curs absolut necesar și minunat conceput pentru voi toți: coachi, consilieri de dezvoltare personala, formatori și traineri de dezvoltare personală – bineînțeles, la acest curs pot participa și psihologi, psihoterapeuți care încă nu dețin astfel de cunoștinte și de abilități obligatorii pentru aceste profesii, dar care nu se dobândesc, din păcate, nici în timpul facultății, nici în timpul formărilor și nici în timpul supervizărilor individuale șide grup.

Perioada de desfășurare: 8-10 Iulie 2022

8 Iulie: 18.00 – 20.30

9 Iulie: 11.00 – 18.30, cu o pauză de prânz

10 Iulie: 11.00 – 18.30, cu o pauza de pranz

Notă: pauza de prânz nu este inclusă în prețul cursului

Unde:

Cabinet Individual de Consiliere pentru Dezvoltare personală Mona Georgescu, București – sector 3.

Adresa completă va fi comunicată participanților, după efectuarea plății

INVESTIȚIA – cursul se achită integral, prin transfer bancar:

  • 590 lei
  • 490 lei, pentru studenți cu vârstA până la 25 de ani

Notă: în cazul anulării, suma nu se poate returna

Titular: ANIMUS CONSULTING S.R.L.

IBAN: RO57BRDE441SV10655894410

Mențiune bancară: Curs bune practici

Ultima zi de plată: 5 Iulie 2022

Locuri disponibile: maxim 10

DE CE AM CREAT ACEST CURS

Am urmat și eu cursul de consilier de dezvoltare personală și am putut constata, cu mare regret, că astfel de bune Bune practici pentru coachi, consilieri de dezvoltare personală, formatori, traineri și chiar psihologi și psihoterapeuți lipsesc cu desăvârșire din programa acestui curs și lipsesc chiar din cele mai multe formări/specializări în domeniul psihologic sau psihoterapeutic.

Sunt informații absolut esențiale pentru orice persoană care își dorește să devină un profesionist în acest domeniu complex și să lucreze în practică privată – adică să își deschidă un astfel de cabinet.

Lucrând în propriul cabinet, trebuie să știi că ai o răspundere foarte mare în ceea ce privește lucrul cu clienții tăi, pe de-o parte – și o răspundere la fel de mare din punct de vedere contractual al colaborării cu clienții tăi – cu care este obligatoriu să închei un contract de servicii, contract ce are două dimensiuni: una comercială, economică și alta profesională.

De asemenea, ai o responsabilitate foarte mare din punct de vedere al Codului Fiscal în ceea ce privește încasările pe care le faci – și pentru care trebuie să ai un contract de servicii cu toți cu care lucrezi, pentru că numai în baza contractului poți să emiți facturi și chitanțe – sau numai facturi, dacă faci încasările în bancă.

Așadar, ai foarte multe responsabilități care tin de:

  • organizarea si gestionarea concretă a activității tale – acestea presupun bune abilitați despre care vom discuta la curs, bineînțeles
  • respectarea legislatiei pe care trebuiesă o cunoști și tu, chiar daca nu ești contabil; este foarte important să lucrezi cu o firmă de contabilitate care să se ocupe de tot ce înseamnă contractele tale șiactivitatea ta din punct de vedere fiscal.

Nu este ușor să fii freelancer, dacă așa ți-ai imaginat. Știu, este foarte probabil că cei cu care ai urmat cursul de consilier, coach, formator, să te fi fermecat cu prezentarea lor optimistă si roz-bombon despre această activitate și să nu-ți fi comunicat tocmai detaliile cele mai importante. 🙂

Tocmai de aceea, am creat eu acest curs din care și tu ai posibilitatea să intri în posesia celor mai valoroase informații pentru activitatea ta, activitate de care să te bucuri și care să te facă să te simți în siguranță dacă o desfășori respectând cu strictețe și 100% cadrul legal. Știu, sunt lucruri despre care nu se vorbește la aceste ”formări”. Pe formatori nu îi interesează ce faci tu, odată ce se încheie cursul și nu ei răspund în fața legii, pentru tine.

Prin urmare, este obligația ta să te informezi ca să previi problemele cu care inevitabil te vei confrunta, odată ce vei lucra cu o mulțime de personalități diferite – și din care, cea mai mare parte, dificile.

Asa cum ați ințeles, nu mă refer la documentația necesară dosarului pe care trebuie să îl depuneți la Registrul comerțului pentru a vă deschide un astfel de cabinet ca S.R.L. sau ca P.F.A, ci la informații concrete despre lucrul în cabinet și despre abordarea pe care trebuie să o aveți față de cei care ajung clienții voștri – și anume, bune practici + informații despre contractul de servicii, informații din domeniul psihologic, al relațiilor interumane, al comunicării și comportamentului.

Aveți nevoie de toate aceste informații absolut esențiale care vă vor forma gândirea, intuiția, atitudinea și mentalitatea de freelancer absolut necesare și în acest domeniu, informații care, totodata, vă vor ușura foarte mult munca – vă invit  cu mult drag la acest curs deosebit de util, pentru a afla toate acestea într-o abordare multi-disciplinară, timp de două zile consecutiv.

Voi împărtăși cu voi toate informațiile necesare activității pe care vă doriți să o desfășurați – informații în baza cărora și eu îmi desfășor activitatea și care îmi asigură atat relații serioase cu clienții cabinetului, cat și continuitatea activității, de mai bine de 15 ani.

Bunele practici pe care ți le voi prezenta la curs îți asigură o bună reputație și, totodată, autoritatea pe care tu trebuie să o reprezinți în raport cu clientul tău: ești o persoană foarte bine informată nu doar în domeniul său, ci și în ceea ce privește standardele înalte însușite și poziția sa pe piața de dezvoltare personală (consiliere, training, coaching, psihoterapie).

Trebuie să fii o persoană foarte sigură de sine și stăpână pe tot ceea ce se întâmplă în propriul cabinet – lucrând cu o varietate de oameni, de situații și de personalități, trebuie să te pregătești pentru o multitudine de situații în care clienții tăi te pot implica și față de care trebuie să știi cum să răspunzi, pentru a nu avea probleme – inclusiv de ordin legal.

Datorită acestor bune practici pe care le-am rafinat in timp si pe care le utilizez cu succes in activitatea mea concreta în cabinet – individual, în cuplu, în familii, cu copii, cu tineri, și cu adolescenți și cu tineri – cât și in activitatea mea cu grupurile de suport și de dezvoltare personală, am o abordare foarte eficientă care a dus la cele mai bune rezultate pentru toți clienții cabinetului.

Totodată, aceste bune practici îmi permit să fiu foarte selectivă cu clienții si cursantii – pentru că deși multe persoane își doresc schimbări și vor să lucrăm împreună, nu  toate persoanele sunt capabile să înțeleagă că trebuie să respectăm – toti – un cadru contractual de la care nu ne putem abate și pentru care au semnat și și-au dat consimțământul informat.

Pentru că pandemia ne-a ținut la distanță, am decis ca pentru acest cues să ne întâlnim în cabinet și să ne bucurăm de prezența fizică, în sala mea de curs.

Experiența mea din a lucra cu sute de oameni mi-a arătat că este deosebit de important ca noi – indiferent că suntem psihologi, coachi, consilieri, traineri – trebuie să fim primii care știm să stabilim relații cu clienții noștri și să știm să intervenim prompt atunci când clienții dezechilibrează chiar relația profesională dintre noi. Oamenii nu știu să stabilească relații, de aceea și ajung la noi. Așa încât, ține de noi să fim primii care, prin relația pe care știm să o creăm împreună cu clientul, să îi oferim cel mai sănătos model de relație pe care acesta îl poate transfera în toate relațiile sale din afara cabinetelor noastre.

Și tot această experiență de lucru cu sute de oameni mi-a arătat că pe baza relației umane și profesionale, în același timp, dintre mine și clienți, este posibil pentru aceștia să atingă echilibrul în relația cu propria persoană, să atingă echilibrul în relațîi, în viața personală și în cea profesională, să creeze un business de succes, să aibă o viață împlinită.

Scopul nostru, dacă am ales să lucrăm în zona de psihologie, coaching și consiliere de dezvoltare, trebuie să fie acela de a ajuta oamenii – în afară de a avea aceasta pasiune, avem nevoie și de foarte multe informații care îi pot ajuta pe clienții noștri – nu putem ajuta pe nimeni fară a avea noi înșine o bază informațională complexă și foarte solidă pe care să ne sprijinim. Este baza pe care se vor sprijini clienții noștri. Fără această bază doar ne facem că lucrăm și ne facem că ajutăm – nu există un ajutor real, dacă ți s-a indus ideea conform căreia cursul de consilier sau cel de coaching îți sunt suficiente și că, în rest, în cabinet te poți baza pe intuiția ta și pe pasiunea ta – nimic mai fals.

Prin urmare, a ne informa foarte serios și a ține cont de aceste bune practici pentru coachi, consilieri de dezvoltare personală și traineri este o obligație profesională și o responsabilitate pe care trebuie să ne-o asumam – nu se poate să nu deținem aceste informații, nu ne putem numi profesioniști fără a avea această structură de bază.

Cine sunt eu

Profilul meu profesional stă la baza întregii mele activități și la baza poveștilor de succes ale tuturor clienților și cursanților mei:

Ca psiholog clinician sunt licențiată în psihologie (1999-2003) și am urmat studii masterale (Tehnici de comunicare și influență socială, 2003-2005); apoi am urmat o specializare în Psihanaliza și psihoterapia copilului și adolescentului (2005-2009), o specializare în psihosexologie (2018) și multe alte formări continue: ”Metode și tehnici de lucru cu copiii și cu adolescenții”, ”Art-terapie pentru minte, inimă, corp”, ”Instrumente psihodramatice utilizate în psihoterapie”, ”Terapii scurte centrate pe soluție”, ”Evaluarea complexă psihodiagnostică și psihopedagogica”, “Leadership și dinamici de grup”, ”Conceptualizarea și tratarea celor mai comune forme din psihopatologie: o perspectivă adleriana cu Paul Rasmussen, Ph.D.”, ”Ce funcționează în psihoterapie” cu Scott Miller.

Sunt consilier pentru probleme de violență domestică și lucrez zilnic cu situațiile de abuz emoțional, verbal, fizic, sexual, economic și/sau spiritual. Cu consecințele abuzului, mai exact, în viața victimelor: femei și copii. Din nefericire, România ocupă un loc fruntaș în statisticile referitoare la abuz.

Din dorința ca munca mea să fie cât mai utilă clienților mei, urmez o formare la The Couples Institute din California: ”The Developmental Model for Couples”.

Prin urmare, cu ajutorul tuturor cursurilor pe care le-am urmat si cu ajutorul tuturor profesionistilor cu care am lucrat, am ajuns să dețin cele mai utile informații în legătură cu cele mai bune practici de care și eu țin cont în cabinet și în sala de curs – bune practici pe care vreau să ți le ofer și tie.

Totodată, cum spuneam, sunt consilier de dezvoltare personală, consilier NLP Integrativ, trainer, autor și fondator al site-ului cu resurse de psihologie, dezvoltare personală și educație relațională www.minunemica.eu – sursa ta de psiho-educație. Site-ul a apărut în 2009 și, în acest an, aniversează 13 ani de activitate. Dar la începutul acestui an am luat hotărârea să mut toată activitatea mea online pe site-ul monageorgescu.ro, site-ul anterior rămânând, pentru o perioadă, accesibil cititorilor obișnuiți cu prezența mea în acel loc virtual.

Cu o experiență de peste 15 ani în domeniul resurselor umane – experiență anterioară deschiderii cabinetului meu – am facilitat cursuri în organizații multinaționale de prestigiu. Experiența că om de resurse umane mi-a asigurat o bază excelenta pentru toată activitatea de cabinet.

După experiența dobândită în mediul de afaceri multinațional, alegerea mea a fost de a-mi desfășura activitatea pe cont propriu, folosind în munca de psiholog, trainer și consultant, resursele acumulate anterior.

Experiența relevanta ca psiholog, trainer, consilier de dezvoltare personală și consilier pe probleme de violență domestică, experiența de lucru în două dintre cele mai importante corporații de după 1990, cât și experiența concretă de lucru cu sute de clienți și cursanți, m-au ajutat să înțeleg nevoile esențiale de dezvoltare ale oamenilor. Toate întâlnirile cu clienții și cursanții mei m-au ajutat să înțeleg că unul dintre obiectivele cele mai importante și care are un impact major asupra calității vieții și asupra sănătății mintale – dar la care oamenii se gândesc cel mai puțin – este educația pentru relații.

Ce idei si ce concepte promovez?

Promovez mai multe idei și concepte, dintre care acestea sunt cele mai importante:

  1. toleranță zero față de orice fel de abuz, față de orice formă ar îmbrăca abuzul, oricât de banal ar părea și indiferent unde se manifestă: în plan profesional, personal, social
  2. educația pentru relații înseamnă prevenție și salvează vieți – poate chiar viața ta și a copilului tău.
  3. între dezvoltarea personală, relația de cuplu, relația de familie și viața  profesională trebuie să existe un echilibru, fără sacrificii și compromisuri care ne expun abuzurilor – fie în relațiile noastre, fie la locul de muncă.

Cu cine lucrez?

La cabinetul meu din București – și din ce în ce mai mult online, în ultimii doi ani și jumatate – lucrez individual și în grup cu persoane care doresc să înceapă un demers de auto-cunoaștere, dezvoltare personală și educație relațională prin metode NLP și din științele socio-umane, într-o abordare multidisciplinară.

Lucrez cu mult drag cu femei și cu bărbați, și lucrez, de asemenea, cu copii/adolescenți și familiile acestora, cu cupluri și familii fără copii. Lucrez cu orice persoană care a ajuns în punctul în care nu mai dorește că viața să fie dominată de dependență emoțională, de compromisuri, de compromitere, de lipsă de încredere, de suferință și de prejudecățile societății.

De asemenea, în cabinetul meu organizez grupuri de suport pentru femei și pentru bărbați și workshop-uri de educație relațională și dezvoltare personală pentru femei, pentru cupluri, pentru bărbați și pentru familii cu copii mici sau cu adolescenți.

Toată activitatea mea este susținută de cele mai bune practici, de cele mai bune informații și de cele mai bune tehnici necesare oricărui psiholog, coach sau consilier de dezvoltare personală.

Dacă vrei să citești mai multe despre profilul meu profesional și despre mine, te invit să accesezi aceasta pagină: https://monageorgescu.ro/despre/

De asemenea, te invit sa urmaresti postarile pe pagina de Facebook a site-ului, aici: https://www.facebook.com/MonaGeorgescuPage

Ca urmare a activității mele foarte complexe și ca urmare a relaționării cu mai multe forme de psihoterapie și cu psihoterapeuți de renume în domeniu, am plăcerea să îți pun și ție la dispoziție cele mai bune practici pentru coachi și consilieri de dezvoltare personală care sunt absolut necesare în cabinetul tău pentru a nu lucra haotic și pentru a nu te face de râs în fața clienților tăi – și, de asemenea, pentru a nu fi pus în situația dificilă de a fi reclamat sau chemat în instanță de către clienții recalcitranți, certați cu bunul-simț și ale căror tulburări de personalitate nu sunt diagnosticate dar pe care tu trebuie să știi să le identifici pentru a ști cum să procedezi în cabinet cu astfel de clienți și ce măsuri urgente să iei, conform contractului, odată ce aceștia nu încetează să te pună în situații dificile.

Vreau să îți arat cum poți susține oamenii, încă din prima zi în care ei decid să lucreze împreună cu tine.

Vreau să îți arăt că acest lucru trebuie făcut în manieră profesionistă, astfel încât tu să nu fii confundat cu șarlatanii care, din păcate, abundă în acest domeniu și care comit abuzuri după abuzuri în viața celor care îi contacteaza.

Cursul meu – CELE MAI BUNE PRACTICI PENTRU COACHI ȘI CONSILIERI DE DEZVOLTARE PERSONALĂ
(ȘI INCLUSIV PENTRU TRAINERI, PSIHOLOGI SI PSIHOTERAPEUTI) – te va ajuta să obții mai multă claritate cu privire la activitatea de consiliere de dezvoltare personală și te va ajuta să îți păstrezi această activitate pe termen lung. 

Ce vei afla la acest curs absolut esențial pentru orice consilier de dezvoltare personală, coach sau trainer – mai ales la început de drum:

  1. Ce presupune procesul de schimbare – nu la modul imaginar, ci la modul științific și validat – așa cum trebuie să afle și clienții tăi
  2. Tehnici de lucru pentru generarea de soluții – cu ajutorul acestora îți poți ajuta clienții să facă progrese personale și profesionale foarte frumoase, într-o manieră eficientă și care dă rezultate sigure
  3. Atingerea obiectivelor – indiferent că vorbim despre obiective personale sau despre obiective profesionale, vei primi din partea mea structura pe care eu o utilizez în cabinet cu toți clienții mei
  4. Noțiuni esențiale legate de comunicare și de relaționare în cabinet – tipologii de clienți, tipologii de comunicatori, indicatorii clientului abuziv și tablourile clinice din care fac parte clienții
  5. Tipuri de situații dificile întâlnite cel mai frecvent în cabinet și soluțiile pentru astfel de situații generate de clienții cu tulburări de personalitate nediagnosticate clinic și psihiatric, dar evidente
  6. Notiuni esențiale contractul de servicii pe care trebuie să îl ai cu clienții tai – îți voi oferi modelul de contract pe care eu îl utilizez cu fiecare client, contract ce conține consimțământul informat al clientului  +  clauzele contractuale foarte bine delimitate și exprimate cu claritate de la care nu ai voie să te abați, pentru a nu da ocazia clientului să te pună în situații dificile pe care, necunoscând ceea ce vom lucra la curs, le vei favoriza chiar tu
  7. Cadrul profesional explicat pe larg, integral, care îți asigură crearea unei relații profesionale autentice pe fondul căreia tu să te simți în siguranță, cât și clientul tău
  8. Ce fel de client ai în cabinet: un client musafir, un client dificil, un client stabil emoțional, etc. – vei realiza acest lucru încă de la telefon și de la prima programare, pentru a hotărî dacă vrei sau nu să te implici într-o relație profesională care are anumite caracteristici vizibile încă de la începutcu un astfel de client
  9. Cum îți dai seama dacă un client are nevoie de psiholog, de psihiatru sau doar de coaching / consiliere de dezvoltare personală. Foarte mulți consilieri de dezvoltare personală nu știu să observe când este cazul să recomande clienților lor să înceapă un demers psihoterapeutic sau să solicite ajutor psihiatric – acest lucru duce la agravarea problemelor de sănătate emoțională și mintală a clienților, îi împiedică în obținerea rezultatelor și afectează foarte grav și relația dintre client și consilierul de dezvoltare personală/coach.
  10. Vei primi din partea mea cele mai bune practici și toate informațiile de care ai nevoie pentru a ști când să faci recomandările de mai sus, inclusiv informații de ordin clinic și psihiatric care te vor ghida în a face astfel de recomandări absolut necesare în cabinet
  11. Cum structurezi consultațiile de consiliere pentru dezvoltare personală
  12. Ce fel de discuții se pot purta în cabinetul de consiliere pentru dezvoltare personală și ce fel de discuții nu se pot purta în cabinetul tău
  13. Cum se măsoară progresele făcute de client – și cum se măsoară calitatea relației profesionale dintre client și coach/consilier
  14. Cum stabilim următoarea etapă a demersului clientului, după aceasta evaluare a progreselor și a calității relației dintre noi

Plus multe alte lucruri, imposibil de enumerat aici 🙂

Ce pierzi dacă nu te înscrii la acest curs extraordinar de bune practici pentru coachi și consilieri de dezvoltare personală, inclusiv pentru traineri:

  1. Nu vei deveni o autoritate în domeniul dezvoltării personale
  2. Nu vei dobândi abilitățile necesare unui coach, consilier sau trainer sigur pe sine în fața clientului
  3. Nu vei avea răspunsurile pe care le cauți pentru întrebările pe care le ai pentru deschiderea cabinetului tău și pentru tot ceea ce deriva de aici
  4. Vei pierde timp prețios, vei lucra haotic și nu vei putea dezvolta relații stabile cu clienții tai – relații instabile și nesigure înseamnă venituri instabile pentru tine
  5. Nu vei fi respectat de client, ți se vor încălca granițele personale, financiare, de timp, profesionale
  6. Clienții își vor da seama că nu stăpânești informații despre legislația în baza căreia trebuie să iți desfășori activitatea și nu vor ezita să se folosească de golurile pe care le observă cu ușurință
  7. Clienții te vor trata ca fiind inferior lor și vor jongla cu timpul tău și cu agenda ta –  te vor trata cu lipsă de respect, iar tu vei fi în abuz
  8. Clienții vor fi siguri că tu trebuie să accepți că ei sunt stăpânii tai – foarte multe persoane cred în sloganul ‘’Clientul tău este stăpânul tău’’
  9. Nu vei avea cele mai sigure informații și instrumente necesare schimbărilor pe care clienții tăi își doresc să le facă – informații și instrumente pe care trebuie să te bazezi în primul rând tu
  10. Nu vei deveni o autoritate în cabinetul tău și nu îți vei putea forma o reputație de profesionist în acest domeniu

Plus multe alte pierderi, pe care nu le pot menționa aici 🙂

Așa încât, dacă intenționezi să intri în domeniul psihologiei și al dezvoltării personale, dacă ești la început de drum sau dacă ai început demult activitatea profesională în acest domeniu și ai constatat că ai nevoie de informații pe care până acum nu le-ai primit, te aștept cu mult drag la acest curs pe care il organizez special pentru cei care vor să ajute oamenii, dar care nu au o structură solidă în baza căreia să poată face acest lucru și cu rezultate stabile, de durată și foarte vizibile. 

Hai să facem lumea mai bună și mai frumoasă, atât cât putem – dar să facem asta în mod foarte organizat și bine gândit, încât să ne simțim noi confortabil în cabinetele noastre, în primul rând, în raport cu ceea ce avem de făcut și în raport cu felul în care putem face ceea ce trebuie să facem.

Ne vedem la curs, pe 8 Iulie! Va aștept cu drag!

Bune practici

 

 

Facebook
LinkedIn
Instagram
Telegram

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *